23 Ağustos 2010 Pazartesi

aşka düşmeye hazır yürekler..


yapılan küçücük şeylerden bile etkilenip,bir insanı sevmek bu kadar kolay mı
benim için kolay herhalde
bilmem nedendir bu?
sevgiye olan açlığımdan mı?
aşka olan özlemimden mi?
saflığım veya iyi niyetimden mi bilmem ama..
zorlu yollardan inerken bana uzanan bir el,
suyun panzehir değerinde olduğu zorlu bir trekking turunda ağaçlardan toplanan tozlu meyveyi yıkamak için tereddütsüz paylaşılan su,
bir bakış, bir gülüş
yetiveriyor bir insanı sevmeme
onu düşünür olmama..

3 yorum:

  1. Neler oluyor orada? Birileri aşık mı oldu ne? Ama ben daha senin için çalışmalara başlamadım kiii :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım Badem Ağacı ne diyeyim sana ben... Uslanmayacaksın...

    YanıtlaSil
  3. Nasıl da yakından tanıyorum bu duyguları bir bilsen...

    YanıtlaSil