1 Ekim 2009 Perşembe

ne çok...


Günlüğüme şöyle bir baktım da, ondan, o genç adamdan ne çok bahsetmişim

O şöyle dedi, o şunu yaptı, o şunu yapmadı...

Ne çok hayatımın merkezi haline getirmişim

Ne çok hafızama kaydetmişim gülüşünü

Ne çok okumuşum bana gönderdiği mesajları

Ne çok taşımışım resmini çantamda

Ne çok bahsetmişim ondan arkadaş muhabbetlerinde

Ne çok savunmuşum, ne çok haklı çıkarmaya çalışmışım onu

Ne çok gözyaşı dökmüşüm onun için

Ne çok sevmişim ben onu.


Artık öğretiyorum kendime onsuzluğu

Günlüğümde ondan bahsetmiyorum

Her gördüğümü ona benzetmiyorum

Mesajlarını bir bir siliyorum telefonumdan

Çantamda taşımıyorum resmini

Arkadaş muhabbetlerinde ondan bahsetmiyorum

Beraber gidilen mekanlara uğramıyor

Buluşma yerimizin önünden geçmiyorum

Gözyaşlarımı idareli kullanıyorum, onun için ağlamıyorum

Kalbimde burukluk, kırgınlık ve kızgınlıklarla onu unutmayı öğreniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder